گاهی زندگی آنقدر سخت می شود که  حتی دیدن روزنه ای از نور در دنیای تاریک اطرافمان دشوار است. اما چگونه می توانیم از این پیله تاریک که بدور خود پیچیده ایم رهایی پیدا کنیم؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید شاید با تغییرات هرچند کوچک در دنیای اطرافتان این سیاهی تبدیل به دنیایی سرشار از نور و روشنایی شود؟

اگرچه برای لمس احساسی بهتر، داشتن ذهنیتی مثبت بسیار ضروریست اما علاوه بر آن،  از تأثیر معجزه آسای اشیاء و محیط اطرافتان غافل نشوید! ما به شما خواهیم گفت چگونه محیط اطرافتان را سرشار از امید به زندگی کنید.

 

گل ها بخشی از زندگی ما!

از تغییرات جزئی در محیط اطرافمان صحبت کردیم. از ساختن دنیایی پر از رنگ و زیبایی برای تجربه ی حسی بهتر! و چه چیز بهتر از چند شاخه گل می تواند این حس زیبا را به ما و عزیزانمان هدیه بدهد؟ آیا می دانستید گل ها می توانند تأثیرات مثبت و البته طولانی مدت بر خلق و خوی ما بگذارند؟

در مطالعه ای که در دانشگاه راتگرز آمریکا انجام شد، محققان دریافتند گل ها می توانند تأثیرات درمانی شگفت آوری برای کسانی که آن را به عنوان هدیه دریافت می کنند داشته باشند. طبق این تحقیقات، افرادی که محیط اطرافشان با گل احاطه شده کمتر دچار اضطراب و افسردگی شده و امید به زندگی در آن ها بشدت افزایش پیدا می کند! آنها به این نتیجه رسیدند که گل ها می توانند در تقویت روابط عاطفی افراد نیز تأثیر چشمگیری داشته باشند!

حال تصور کنید با هدیه شاخه گلی زیبا،  شما آن کسی باشید که برای ساختن این دنیای پر از رنگ و شادی برای عزیزانتان پیش قدم شده اید! آن هم با یک سورپرایز زیبا از نوع آدا سورپرایز! اما چطور؟

برای رسیدن به جواب این سؤال با آدا سورپرایز همراه باشید!

گل ها بخشی از زندگی ما

سورپرایزی از جنس گل

احتمالاً شما هم با ما هم عقیده هستید که برای ساختن یک شب خاطره انگیز و رویایی برای عزیزانمان، دعوت به یک رستوران لوکس و باشکوه شاید جزء اولین گزینه هایی باشد که به ذهن ما خطور می کند! چرا؟ جواب ساده است. زیرا هیچ کس در این دنیا نیست که از گذراندن لحظاتی شاد و یک دورهمی سرشار از عشق همراه با صرف یک شام، ناهار یا حتی صبحانه در یک رستوران فوق العاده لذت نبرد!

اما فکر می کنید چه ایده ای می تواند این سورپرایز دوست داشتنی را خاص تر کرده و تبدیل به خاطره ای ماندگار کند؟ مطمئناً درست حدس زدید! قرار دادن چند شاخه گل رویایی روی میز رستوران! بدون شک با این کار لحظه ای شگفت انگیز را برای هرآن کس که در قلب شماست، ساخته اید. و فراموش نکنید تیم آداسورپرایز در کنار شماست تا شما را برای خلق این لحظات ناب همراهی کند.

اما در ادامه بخوانید از تأثیر این گل های دوست داشتنی در فضای رستوران …

سورپرایزی از جنس گل

تأثیر گل بر فضای رستوران

افراد زیادی هستند که دوست دارند خاص ترین مناسبت های خود را در یک رستوران باشکوه برنامه ریزی کنند و بگذرانند. و البته گل های تازه در بسیاری از موارد بخشی از این دورهمی خواهد بود. اما دلیل آن را می دانید؟ و اینکه وجود گل ها تا چه حد می تواند در کیفیت این دورهمی تأثیرگذار باشد؟

استفاده از چند شاخه گل بر روی میز رستوران، تنها تحریک کننده چشم ها نخواهد بود، بلکه خلوتی آرام و دنج با حضور گل های تازه بر روی میز، می تواند باعث شود میهمانان ما خیلی بیشتر، از وعده غذایی خود لذت ببرند. گل ها حسی مثبت را به محیط اطراف خود القاء می کنند و ما با قرار دادن گل ها بر روی میز رستوران این انرژی مثبت را با میهمانان خود به اشتراک می گذاریم.

اما در ادامه به این خواهیم پرداخت که چه گل هایی برای استفاده در رستوران مناسب هستند؟ همراه ما باشید.

حس متفاوت با ترکیب رستوران و گل

گل های مناسب در فضای رستوران

خوب، همه می دانیم که رایحه تازه گل، با ایجاد حال و هوایی بهتر، می تواند صرف یک وعده غذایی را با لذتی دوچندان همراه کند. اما آیا ما می توانیم بر روی میز رستوران از هر نوع گلی استفاده کنیم؟

جواب شما خیر است! ما باید گل هایی را انتخاب کنیم که رایحه ای ملایم داشته باشند، چون در غیر اینصورت رایحه تند گل ها با عطر غذا درآمیخته، و حس ناخوشایندی را برای میهمانان ما ایجاد می کند.

و اما نکته دیگر انتخاب گل بر اساس مناسبت و رویدادیست که باعث جمع شدن ما در رستوران شده است. بطور مثال برای یک دورهمی همراه با یک تازه عروس و داماد، گل های سفید و یا گل هایی با رنگ هایی روشن بهترین گزینه است. و یا در یک جلسه و دورهمی کاری می توان با قرار دادن گل هایی نظیر ارکیده فضای آرام و لطیف تری در این دورهمی رسمی بوجود آورد و مقدمات یک شام کاری دلپذیر با تنشی کمتر فراهم نمود.

و مهمتر از همه وقتی پای یک شام عاشقانه در میان است، رزهای قرمز دوست داشتنی را فراموش نکنید!

گل های مناسب در فضای رستوران

 

آداسورپرایز در کنار شما

مفتخریم در مجموعه آدا سورپرایز همراه با تیمی متعهد در کنار شما هستیم، تا شما را برای ساختن لحظاتی زیبا و خاطراتی ماندگار برای عزیزانتان یاری دهیم. 

دعوت به رستوران 

ارسال گل به ایران

با ما حس زیبای هدیه دادن را به هر آنکه در قلب شماست تجربه کنید و عاشقانه سورپرایز کنید …