گل هدیه ای برای تمام مناسبت ها

تا حالا به این فکر کرده اید که گل ها هرکدام معانی خاص خود را دارند ؟ و یا اینکه برای خرید گل در مناسبت های مختلف توجه به نوع گل تا چه اندازه اهمیت دارد ؟  

گل ها ، این هدایای زیبا که در هر زمان و مکانی نمادی برای ابراز عواطف انسان هستند می توانند در مناسبت های گوناگون معانی خاص خود را داشته باشند ، آن ها بخش جدانشدنی زندگی ما هستند که در تمامی مناسبت ها از مراسم های عروسی گرفته تا جشن فارغ التحصیلی ، سالگردها ، تولد ، خواستگاری ، موفقیت های کاری ، قرارهای دوستانه و حتی مراسم های ختم نقش پر رنگی را در زندگی ما ایفا می کنند ،  اما آن چه که مهم است انتخاب بهترین گزینه برای هریک از این مناسبت هاست ، ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که هرکدام از این مناسبت ها با آداب مختص به خود نوع خاصی از گل ها را می‌طلبد و تنها وجه مشترک بین آن ها نحوه سفارش این گل هاست !

شما می‌توانید با انتخاب آدا سورپرایز ، بصورت آنلاین با ارسال گل به ایران نشانه صمیمیت در هر مناسبتی به عزیزان خود ادای احترام کنید . برای انتخاب بهترین گزینه در هر مراسم با ما همراه باشید .

نکات قابل توجه برای انتخاب سبد گل در مراسم ترحیم

یکی از رایج ترین دلایل ارسال گل خصوصاً بصورت آنلاین ، ارسال گل به محل برگزاری ختم جهت ابراز همدردی با بازماندگان است ، که شیوه ایست برای ادای احترام و نشان دادن حس همدردی با بازماندگان ، اما نکته قابل توجه در این جا انتخاب سبد گل با سبکی خاص مناسب با مراسم ترحیم است .  

اولین گزینه انتخاب سبد گل مناسب با این مراسم است که طبق سلیقه شما از انواع یک طبقه یا چند طبقه می تواند انتخاب شود ، توجه کنید که انتخاب یک سبد ساده و بدور از تجملات بهترین گزینه برای یک مراسم ترحیم است . همچنین از انتخاب گل های مصنوعی برای این مراسم جدا اجتناب کنید ، زیرا قطعا بازماندگان تمایلی برای نگهداری دائم این گل ها نخواهند داشت ، پیشنهاد ما استفاده از گل های تازه در سبد گل انتخابی شماست .

گل های مناسب با مراسم ختم و ترحیم

اولین نکته ای که برای انتخاب گل در مراسم ختم باید در نظر بگیرید استفاده از گل هاییست که شرایط نگهداری آن متناسب فصلی است که در آن قرار دارید . بطور مثال اگر در فصل گرم سال هستید گل هایی را انتخاب کنید که در هوای گرم ماندگاری بالاتری داشته باشند ، زیرا با توجه به نوع مراسم ختم سبدهای گل اهدایی ساعات طولانی در معرض نمایش قرار دارند و باید طراوت و شادابی خود را حفظ کنند .

گل گلایل عموماً انتخاب مناسبی برای این مراسم محسوب می شود ، گلی که نشانه پاکی روان و نوعی ادای احترام به شخص متوفیست . اما شما انتخاب های دیگری نیز دارید ، گل هایی نظیر لیلیوم و یا داوودی و البته رز سفید هرکدام می توانند گزینه های مناسبی برای استفاده در سبد گل جهت یک مراسم ختم باشند .

بهترین گل ها برای مراسم تولد

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید گل ها هرکدام پیام و معنی خاص خود را دارند ، حتی رنگ های گوناگون هرکدام می تواند مفهوم خاصی را به مخاطب شما القاء کنند!  بطور مثال گل رز قرمز که نمادی از عشق و شادیست ، قطعا این گل انتخاب مناسبی برای عشق زندگی شما خواهد بود ، پس دقت کنید گلی را انتخاب کنید که بتواند به بهترین شکل پیام شما را به مخاطبتان انتقال دهد .

گل های نظیر لیلیوم ، گل های ارکیده ، گل ژبرا و گل های رز می توانندگزینه های خوبی برای یک سبد و یا باکس گل در یک مراسم تولد باشند .گل ژبرا نمادی از شادیست ، گل ارکیده سمبل شکوه و بزرگی و گل زیبا  وباشکوه لیلیوم که نمادیست از خوشبختی ، گل هایی که می توانند به بهترین شکل در روز تولد پیام رسان عشق و محبت شما به عزیزانتان باشند .

یکی دیگر از ایده های بسیار جالب توجه برای روز تولد استفاده از گل هاییست که طبق افسانه ها هر کدام نماد یک ماه از سال هستند ، مانند گل گلایل که نمادیست از متولدین مرداد ، گل های داوودی که نشانی از ماه آبان و یا گل همیشه بهار که سمبل ماه مهر می باشد .

 

گل های مخصوص  برای مراسم خواستگاری

از آن جا که سبدهای گل نسبت به یک دسته گل حالت رسمی تر و البته لوکس تری دارند پس برای یک مراسم خواستگاری مخصوصاً در مراحل اولیه انتخاب مناسبی هستند که این سبدها عموماً در اندازه های بزرگتر از معمول انتخاب می شوند . یکی از نکاتی که در انتخاب گل برای مراسم خواستگاری بسیار باید مورد توجه قرار بگیرد رنگ انتخابیست!

هرگز از گل های قرمز برای اولین جلسه مراسم خواستگاری استفاده نکنید ، گل های قرمز نماد شور و هیجان و عشق هستند و دقیقاً به همین دلیل برای جلسات اول نمی توانند گزینه مناسبی باشند ، بهتر است از رنگ های روشن مانند سفید ، صورتی ، یاسی و یا بنفش استفاده کنید و یا حتی در میان آن ها گل هایی با رنگ زرد و یا نارنجی به کار ببرید  .

و اما نکته اصلی! برای مراسم خواستگاری چه گلی انتخاب کنیم ؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از گل هایی بینظیر مانند لیلیوم اورینتال ، ارکیده ، آنتریوم و یا گل های رز در رنگ های روشن است .

 

بهترین انتخاب برای سالگرد ازدواج و یا آشنایی

یکی از مهمترین مناسبت های بسیار مهم و به یاد ماندنی سالگرد ازدواج و آشناییست . شما در سالگردها از هر نوع گلی می توانید استفاده کنید اما به این نکته مهم توجه کنید!  گلی را هدیه بدهید که در رابطه شما مفهوم و معنای خاصی دارد . گل هایی که با وجود آن ها خاطرات مشترکی را در کنار همدیگر ساخته اید و یا از گل های مورد علاقه همسر و یا پارتنرتان استفاده کنید . البته پیشنهاد ما برای شما گل های زیبایی مانند میخک ، نسرین ، کاملیا ، صدتومنی ، مینا و گل های زیبای نرگس است .

چند نکته مهم در انتخاب گل

در انتخاب بهترین گزینه برای یک دسته گل و یا سبد و باکس گل فراموش نکنید این که به چه مناسبتی قصد هدیه دادن گل را دارید بسیار نکته مهم و حائز اهمیتیست ، همچنین سلیقه مخاطبتان را در نظر بگیرید و البته طوری انتخاب کنید که بخوبی نشان دهید پشت این هدیه زیبا معنا و مفهوم خاصی پنهان است .

 به خاطر بسپارید ، مجموعه آدا سورپرایز همراه همیشگی شما به عنوان مشاور و راهنما برای انتخاب بهترین ها در کنار شماست . هدف این مجموعه چیزی نیست جز لبخند رضایت شما .

آدا سوپرایز