مجموعه­ای از بهترین هتل­ها و رستوران­ها با آدا سورپرایز

در مطلب گذشته ضمن بررسی ویژگی های یک رستوران مجلل و باشکوه سعی در همراهی شما برای انتخاب محیطی مناسب جهت گذراندن لحظاتی خاص با عزیزانتان داشتیم.  حال به پشتوانه اعتماد شما با معرفی گلچینی از بهترین­ها قصد داریم برای به وجود آوردن خاطره­ای رویایی و لحظاتی شاد و ماندگار برای شما و عزیزانتان پیشقدم شویم. هدف ما در مجموعه آداسورپرایز چیزی نخواهد بود جز لبخند رضایت شما و حس زیبای دادن هدیه ای متفاوت به هرآنکس که در قلب شماست …

فراموش نکنید ، با آدا سورپرایز عاشقانه سورپرایز کنید … با ما همراه باشید …

 

  • سالن صبحانه ارغوان هتل مجلل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره مجلل درویشی واقع در خیابان­های منتهی به حرم امام رضا (ع) به عنوان یکی از مرتفع­ترین مراکز اقامتی در شهر بزرگ مشهد و تنها هتل آتریوم در شرق کشور شناخته می­شود­. این مجموعه با داشتن امکاناتی نظیر مجموعه آبی، سالن ها و رستوران های مجلل و البته متفاوت و با ایجاد محیطی لوکس و مدرن، امکان گذراندن لحظاتی رویایی را برای عزیزان شما فراهم نموده است.

سالن صبحانه ارغوان در طبقات میانی این هتل باشکوه با ارائه بوفه صبحانه­ای کامل و متفاوت در کنار محیطی آرام و پرنشاط صبحی سرشار از نور و انرژی را به شما هدیه خواهد داد.

سالن صبحانه ارغوان هتل مجلل درویشی مشهد

 

  • رستوران پارسه سیمین هتل پارسیان کوثر اصفهان

مجموعه هتل­های پارسیان به عنوان هلدینگ تخصصی در حوزه هتلداری موفق شده با توسعه مجموعه بینظیر خود در ارائه خدمات اقامتی، پذیرایی، ورزشی و تفریحی با حفظ استانداردهای ملی و بین المللی، با بیش از دو دهه تجربه ضمن بدست آوردن جایگاهی ویژه در این عرصه، پیشرو در صنعت هتلداری باشد.

مجموعه رستوران­های پارسه، برند لوکس رستوانی در هتل­های زنجیره­ای پارسیان در سراسر ایران هست و رستوران پارسه سیمین در طبقات فوقانی این هتل زیبا و با ویویی رویایی از رودخانه زاینده رود، با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی طعمی ماندگار را برای عزیزان شما به یادگار خواهد گذاشت …

بوفه صبحانه در رستوران پارسه سیمین هتل پارسیان کوثر

هتل بزرگ شیراز، مجموعه­ای باشکوه بر بلندای رشته کوه­های شمال شرقی شیراز، مهد فرهنگ و هنر ایرانی با داشتن منظره­ای بی­نظیر از مکان­های دیدنی این شهر زیبا، از دروازه قرآن گرفته تا باغ­های شیراز، محیطی باشکوه و منحصربفرد را در کنار ارائه خدماتی ممتاز برای عزیزان شما فراهم آورده است.

عزیزان شما می­توانند با حس تجربه­ای خاص و فراموش نشدنی در رستوران ایرانی این هتل پنج ستاره فوق العاده، با گذراندن لحظاتی شاد در فضایی لوکس، طعم ناب غذای ایرانی را بر فراز شهر بهارنارنج تجربه کنند!

بوفه صبحانه رستوران ایرانی هتل بزرگ شیراز

رستوران لوکس حس توران در تهران

رستوران حس توران واقع در خیابان فرشته به عنوان میزبانی حرفه­ای با سرو غذاهای ایرانی البته به شیوه­ای متفاوت و سرشار از خلاقیت اوقاتی به یاد ماندنی را برای عزیزان شما خواهد ساخت!

سرو غذاها و نوشیدنی­هایی متفاوت در ظروف باستانی­، در فضایی با معماری مدرن آمیخته با تاریخ کهن ایران تجربه­ای خارق­العاده را برای عزیزان شما رقم خواهد زد. طراحی خلاقانه رستوران حس توران و به وجود آوردن محیطی آرامش بخش با دنج نشین­هایی نظیر خوش نشین­ها، خاص نشین­ها، بهارخواب، شاه نشین و ایوان، لحظاتی لذبخش و به یاد ماندنی را در کنار عزیزانتان برای شما به وجود خواهد آورد …

این رستوران را فقط باید دید و چشید و لمس کرد …

بوفه صبحانه رستوران لوکس حس توران

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد دارنده عنوان بزرگترین رستوران گردان جهان با چرخش ۳۶۰ درجه، امکان دیدن منظره­ای با شکوه از تهران بزرگ را در محیطی باشکوه برای شما عزیزان فراهم آورده است. از جمله جاذبه­های این رستوران زیبا نقش برجسته­های دیواری از شاهنامه فردوسیست که از جاذبه های بصری این محیط بی­نظیر بشمار می رود.

رستوران گردان برج میلاد با ارائه خدماتی منحصربفرد و منوئی خاص از انواع غذاهای اصیل ایرانی و بین المللی گزینه ای فوق العاده برای گذراندن اوقاتی خوش همراه با عزیزانتان خواهد بود. این رستوران فوق­العاده همه روزه با بوفه شام و در روزهای تعطیل نیز با بوفه کامل نهار خود در انتظار پذیرایی از عزیزان شما می باشد. البته پذیرایی با منوئی فوق العاده لوکس و منحصر به فرد برای وعده نهار در روزهای هفته نیز از برنامه­ روزانه این رستوران مجلل می­باشد.

بوفه صبحانه رستوران گردان برج میلاد

رستوران ضیافت هتل قصر طلائی مشهد

هتل بین­ المللی قصر طلایی یکی از بزرگترین و باشکوه­ترین هتل­های شمال­شرق ایران و مجهز به پیشرفته­ترین امکانات و تجهیزات با بهره­گیری از معماری خاص و منحصربفرد و منظره­ای آرامش بخش از حرم مطهر امام رضا (ع) لحظاتی لذتبخش و فراموش نشدنی را برای عزیزان شما به وجود خواهد آورد. این هتل بی­نظیر با ایجاد محیطی مطلوب و ارائه خدماتی مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در بخش­های مختلف، موفق به کسب عنوان برترین هتل کشور بوده است.

از دیگر امکانات فوق­العاده هتل قصر طلایی، مجموعه رستوران­ها و کافی شاپ­های لوکس و مجلل این هتل و ارائه منوئی متنوع از انواع غذاهای سنتی ایرانی و بین­المللی و همچنین غذاهای دریاییست که آماده پذیرایی از مهمانان خود با هر ذائقه­ای خواهد بود. رستوران ضیافت به عنوان بزرگ­ترین سالن ویژه صرف صبحانه در شهر مشهد، با ارائه بوفه­ای کامل از یک صبحانه مقوی و البته لوکس، آماده پذیرایی از عزیزان شما در شهر مشهد می باشد.

بوفه صبحانه رستوران ضیافت هتل قصر طلائی

مجموعه رستوران­های هفت خوان شیراز

مجتمع گردشگری هفت خوان شیراز مجموعه­ای متشکل از پنج رستوران و ۲ کافی­شاپ، طی دهه گذشته مؤفق به کسب عنوان یکی از مجلل­ترین رستوران­های شیراز شده است. طراحی شگفت انگیز این مجموعه بی­نظیر یکی از دلایل جذب میهمانان به این مجموعه خاص شده است.

رستوران سنتی فرود، به عنوان خوان اول این مجموعه با طراحی مدرن و ارائه غذاهای اصیل ایرانی و عرقیجات مختص به شهر شیراز، در کنار موسیقی زنده، بی شک فضایی مناسب برای گذراندن شبی خاص با عزیزانتان ایجاد خواهد نمود. رستوران مدیترانه­ای سیندخت به عنوان خوان دوم مجموعه با ارائه منویی متنوع برای صبحانه و سرو کله پاچه، آماده پذیرایی از عزیزان شما با یک صبحانه مقوی و لذت بخش می­باشد.

سایر قسمت­ها متشکل از فست فود، کافی شاپ­های زریر و گیسیا، بخشی ارائه کننده غذاهایی بین المللیست و در آخر رستوران باربیکیوگرسیوز به عنوان خوان هفتم با ارائه انواع خوراک­های کبابی، شاورما لبنانی و برگرهای ویژه انتخابی بی­نظیر برای دوستداران غذاهای کبابی خواهد بود.

بوفه صبحانه رستوران مدیترانه ای سیندخت مجموعه هفت خوان

هتل بین المللی اسپیناس پالاس تهران

هتل بین­المللی پنج ستاره اسپیناس پالاس واقع در شمال شهر تهران و با چشم اندازی زیبا از دره فرحزاد، مجموعه ایست مجلل با طراحی خاص، تلفیقی از معماری معاصر و کهن ایران که موفق به ایجاد فضایی لوکس مطابق با هر سلیقه­ای بوده است. همچنین از ویژگی­های حیرت انگیز این مجموعه خاص طراحی باشکوه لابی، ایجاد فضاهای عمومی شگفت انگیز و اتاق­هایی لوکس و مجهز می باشد.

از دیگر امکانات این مجموعه گفت انگیز سالن همایش، اتاق کار و قرارداد، مجتمع ورزشی، چندین رستوران نظیر رستوران فرانسوی، تایلندی، مدیترانه­ای و سنتی، مرکز خرید، آرایشگاه، فست فود، سالن تنیس و سالن ماساژ می باشد.

رستوران سنتی دیبا در این هتل مجلل، رستورانی ایرانی است و همه روزه در وعده­های نهار و شام و در روزهای تعطیل به صورت بوفه نهار و شام همراه با موسیقی زنده (پیانو و موسیقی سنتی) آماده پذیرایی از عزیزان شما می باشد. همچنین رستوران مدیترانه­ای لاتون، واقع در طبقه سوم این هتل با شکوه، برای بوفه صبحانه بسیار کامل درنظر گرفته شده و علاوه بر آن، با منوئی بسیار جذاب در وعده های نهار وشام به صورت Live Cocking لحظات نابی را برای عزیزان شما فراهم خواهد کرد.

بوفه صبحانه هتل بین المللی اسپیناس پالاس

 

هتل بین المللی استقلال تهران

سورپرایز به سبک دیپلمات ها …

هتل ۵ ستاره پارسیان استقلال واقع در باغشهر تهران در دامنه کوه­های البرز، با بیش از پنج دهه تجربه در صنعت هتلداری و ساخته شده توسط یکی از معتبرترین برندهای هتلداری جهان به عنوان نمادی از توسعه کشور در دهه چهل و پنجاه شناخته می­ شد. این هتل در گذشته پذیرای بزرگترین مراسم­های بین­المللی و  همچنین محلی برای اقامت چهره­های شاخص بین المللی بشمار می رفت.

هتل بین­المللی استقلال امروزه نیز به عنوان بزرگترین هتل در زنجیره هتل­های پارسیان با داشتن امکانات رفاهی بی­نظیر همانند سالن­های همایش، رستوران­های لوکس همراه با منوهایی با تنوع فراوان، مراکز تجاری و سالن های ورزشی از جمله مجلل­ترین و مجهزترین هتل­های کشور محسوب می­شود. این هتل ضمن ارائه خدمات حرفه­ای مطابق با استانداردهای جهانی می­تواند تجربه­ای لذتبخش را برای شما بسازد.

بوفه صبحانه هتل بین المللی استقلال

هتل بین المللی پنج ستاره همای تهران

هتل بین­ المللی پنج ستاره هما واقع در قلب تهران در یکی از خیابان­های اصلی شهر تهران با طراحی منحصربفرد، با ترکیبی از مدرنیته و سنت، فضایی گرم و دلنشین را برای میهمانان خود پدید آورده است. از مزایای این هتل زیبا دسترسی آسان به مراکز مهم شهر و جاذبه­های فرهنگی و تاریخی شهر تهران است.

بی شک فضای لوکس این هتل با طراحی و چیدمان شگفت انگیز و استفاده از نفیس­ترین تجهیزات و مبلمان و همچنین امکاناتی نظیر سونا، جکوزی و خدمات ماساژ می­تواند لحظاتی خاص و به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند. علاوه بر این، رستوران­های لوکس این مجموعه خارق العاده با سرو منویی خاص از بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی ساعاتی رویایی را به شما و عزیزانتان هدیه خواهد داد!

بوفه صبحانه هتل بین المللی پنج ستاره همای تهران

کافه رستوران VIP شاندیز جردن

مجموعه رستوران های شاندیز جردن یکی از شعب مجموعه رستوران های شیک و مجلل شاندیز در شهر تهران است. این مجموعه به عنوان یکی از لوکس­ترین رستوران­های تهران ارائه کننده انواع غذاها و نوشیدنی­های سرد و گرم با کیفیتی فوق­العاده و بی­نظیر می­باشد. همچنین یکی از قسمت­های جذاب این رستوران بخش VIP به عنوان باشکوه­ترین بخش این مجموعه است! پس اگر به دنبال یافتن رستورانی لوکس برایسورپرایز عزیزان خود هستید قطعاً رستوران شاندیز جردن انتخابی بی­نظیر خواهد بود!

این کافه رستوران نه فقط مکانی برای سرو غذا و نوشیدنی که محلی برای سرو حال خوش برای عزیزان شما می باشد. به یاد داشته باشید،کافه رستوران VIP جردن، فقط یک رستوران نیست …

فراموش نکنید مجموعه آداسورپرایز با انتخاب گلچینی از بهترین رستوران­ها با خدماتی بی­نظیر هرآنچه که شما از یک رستوران لوکس انتظار دارید را به شما و عزیزان شما ارائه خواهد نمود!

صبحانه لاگژری در کافه رستوران VIP شاندیز جردن

دعوت به رستوران از طریق آدا سوپرایز